Hlavní navigace

Ogre 13, nová verze otevřeného 3D enginu

17. 8. 2021

Sdílet

Ogre 13 je novou verzí známého 3D enginu Object-Oriented Graphics Rendering Engine. Přichází zhruba dva a půl roku po předchozí hlavní verzi 1.12, resp. 4 měsíce po její poslední aktualizaci 1.12.12 a rovnou mění číslování. Změn není příliš mnoho.

Tvůrci v posledních měsících zapracovali hlavně na stabilitě API a dílčích vylepšeních (RTSS, režimy průhlednosti, Glyph placement) či nulových externích závislostech, novém pluginu GLSLang či tutorialu pro StaticGeometry. Pro tvůrce, kteří jsou hluboce zakořeněni v řadě Ogre 1.12.x a nechtějí teď žádné změny, autoři enginu připravili aktualizační vydání Ogre 1.12.13 zahrnující vybrané novinky této nové verze.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor zprávičky

Příznivec open-source rád píšící i o ne-IT tématech. Odpůrce softwarových patentů a omezování občanských svobod ve prospěch korporací.