Hlavní navigace

OpenMW 0.44.0, plány po 1.0 a přechod na GitLab

Sdílet

David Ježek 31. 7. 2018
OpenMW Autor: OpenMW

Další vývojová verze otevřené reimplementace enginu hry TES III: Morrowind je zde. Tvůrci opravili a vylepšili řadu věcí, spousta dalšího přijde s vydáním verze 0.45.0. Kromě toho je k dispozici na projektové Wiki také obsáhlý přehled plánů na věci po vydání verze 1.0 (ta bude u OpenMW přelomovou: vše z originální hry v ní bude plně implementováno) a novinkou je také přechod z GitHubu na GitLab.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 7. 2018 9:29

    654 (neregistrovaný) ---.bcl.cz

    Morrowind je moje nejoblíbenější hra celé série. Rozmanitostí krajiny, staveb, zbraní a frakcí Morrowind nemá v sérii konkurenci. Oblivion i Skyrim v tomhle ohledu sahají Morrowindu jen po kotníky. Morrowind má vše, na co Oblivion i Skyrim potřebuje DéeLCéčko + mody, a ještě mnohem víc. Morrowind je první hra, ve které jsem si zkracoval cestu editací lokace, do které vedou dveře :-D

    A hlavně žádný fast travel a quest marker v podobě "sleduj šipku a vyhraj". Na fast travel potřebuje hráč zaplatit odvoz (pokud zná jízdní řády, ale může se zeptat), a pokud chce přesnou polohu lokace, musí se zeptat místních.

    Tento projekt budu rozhodně sledovat.

  • 31. 7. 2018 10:31

    m (neregistrovaný) ---.suse.com

    v klidu ho zacni pouzivat ... Feature jsou uz davno par s originalem. vicemene od 0.43.0 maji mene bugu nez orig engine a v tuto chvili maji nativni distantlands a dalsi vychytavky ktere se v originalu prasili pomoci celkem silenych hacku editujicich kompletne cela data plus opatchovavanim orig exe.

  • 31. 7. 2018 20:43

    Pavouk106

    Souhlas, skvěle jsi popsal věci, který Morrowind dělají tím, čím je. Oblivion a Skyrim to zase někam posunuli, ale pro hardcore hráče ne tím správným směrem.

    OpenMW už nějakej ten pátek hraju :-) Teda používám, to je asi přesnější výraz :-)