Hlavní navigace

Oracle žaluje poskytovatele podpory Solarisu

26. 7. 2013

Sdílet

Oracle podal žalobu na společnosti Terix a Maintech, které podle něj neoprávněně poskytují podporu jeho systému Solaris OS a prezentují opak. Podporu pro Solaris OS mohou zařizovat i jiné společnosti, musí ovšem mít s Oraclem uzavřenou dohodu. Terix a Maintech údajně také měly zneužít identifikační čísla svých klientů pro získání aktualizací, na které nemají nárok.

Bernd Appleby, výkonný ředitel Terixu, se nařčení brání. Společnost podle něj vždy vystupuje pouze jako zástupce klienta. Pro správu a aktualizace systémů daného klienta jsou vždy využívány jen jeho unikátní identifikační čísla, se kterými posléze není nijak jinak manipulováno.

(Zdroj: Computerworld)

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 7. 2013 10:53

    Karel (neregistrovaný)

    Začnu dodávat support nějakého komerčního SW do firem A a B. Ve firmě A se díky tomu, že mají smlouvu o supportu s dodavatelem, dostanu k updatům a patchům. Pak jdu do firmy B, přesvědčím je, ať vypoví smlouvu s dodavatelem a pak jim za peníze budu instalovat updaty a patche "ukradené" ve firmě A.

    Ať se na to dívám jak chci, tak firma A je okradena, protože platí za updaty, které pak použije někdo jiný. A firma B je okradena, protože si myslí, že si platí oficiální support i s updaty, přičemž ve skutečnosti ne.

    Těžko žalovat firmu A za to, že updaty předává někomu dalšímu, asi to nedělají vědomě. Možná žalovat firmu B za používání nelegálně získaného SW, ale i ti si asi myslí, že ho mají legálně.