Hlavní navigace

Plány OpenShot na rok 2018

Sdílet

David Ježek 2. 1. 2018

Nelineární video editor OpenShot si dle tvůrců letos hodně polepšil z hlediska stability a výkonu, dostal zajímavé nové nástroje, ale je rok 2018 a tedy i nejvyšší čas na stanovení letošních plánů.

Následující seznam pochází z pera Jonathana Thomase, což je hlavní vývojář OpenShotu. I letos by rád pracoval na stabilitě, dále pak vylepšení transformací a náhledů (mj. podporu zoomu u náhledu videa), nový nástroj pro sekvence obrázků, interaktivní křivky pro klíčové snímky, více efektů (v plánu je jednoduchý framework pro video i audio plug-iny) ale také přehlednější rozhraní, lepší dokumentaci a více kvalitních video-návodů (loni jich vzniklo šest, letos by Jonathan rád značně přidal). No a v neposlední řadě by rád vyhověl požadavkům lidí, kteří by rádi … ehm … 32bit build pro Windows.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 1. 2018 12:35

    Honza (neregistrovaný) 91.219.246.---

    Jednu základní věc to ale stále neumí - obyčejné kopírování videostopy bez kódování. Jinak super program.

  • 2. 1. 2018 19:43

    bez přezdívky

    A já s opatrností dodám, že ani zde si nějakým jednoduchým postupem neudělám nějaký triviální animovaný titulek. Mám Ubunťáka 16.04.xxxLTS, mám Blender nainstalován, ale stejně jako v minulých letech mi při pokusu o vytvoření animovaného titulku vyskočí hláška, že musím nainstalovat Blender verze 2.78, já mám ale z Cenra SW Blender 2.76. Já vím, že se tedy mám pokusit o instalaci té novější verze, ale už to kašlu-když jsem tu hlášku poslechl v předchozích letech a měl v té době čerstvou verzi Blenderu, stejně mi to nešlo...:-(