To je tak vzdycky. Kompresni algoritmi nedelaji nic jineho, nez ze z obrazu odebiraji informace, pokud mozno tak, aby si toho uzivatel bezne nevsiml. Jinak se totiz zmenseni velikosti vicemene neda dosahnout. V tomto pripade to kazdy algoritmus dela trochu jinak. Podstatne bude, zda dojem, ktery u pozorovateli vzbudi ten, nebo ten, bude lepsi ci horsi. Pokud bude stejny vyberete si VP8 nebo H264?
Mam zato, ze u VP8 se situace muze dosti zlepsovat. Jestli jsem to dobre pochopil, je hotova specifikace, ale prostor pro zlepsovani implementaace zde rozhodne je.
Nikde jsem tam take nenasel bitrate, coz jak jsem pochopil, je jeden z hlavnich duvodu proc Google jde s VP8 (nizsi bandwidth).
napriek tomu že tie videá sú už v základe nekvalitné a rozmazané na všetkých vedie H.264 ale na tom modrom videu to vidno perfektne:
http://www.streamingmedia.com/Images/ArticleImages/ArticleImage.8752.jpg
Nejlepší test pro „přirozená“ videa je stříkající voda – např. potápěč skákající z lodi do moře apod. Začátek scény jsou pomalé pohyby s podrobnými texturami (vlny, voda), poté rychlý pohyb (potapěč) a nakonec pohyb obrovského množství malých objektů (vodní tříšť)… Obvykle se podobnou scénou chlubí TOP výrobci HW kodérů…