Hlavní navigace

Poskytovatelé pomáhají lépe cílit reklamu

19. 2. 2008

Sdílet

Na konci loňského roku se objevily informace o tom, že existují poskytovatelé, kteří prodávají informace o svých uživatelích. Některé firmy mají zájem o statistická data, týkající se toho, jak uživatelé procházejí internetem. Nyní vše dostává nový rozměr – společnost NebuAd totiž tato data kupuje a využívá je pro lepší cílení kontextové reklamy. Týká se to tří britských poskytovatelů: BT, Carphone Warehouse a Virgin Media. Ačkoliv poskytovatelé tvrdí, že informace není možné využít k vysledování koncového uživatelé, mnozí o tom pochybují.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor zprávičky

Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. Studoval počítače a média, takže je rozpolcen mezi dva obory. Snaží se dělat obojí, jak nejlépe umí.