Tvurci registracniho webu jsou neskutecni.mamlasove.
Prosel jsem registraci, po dvou dnech pin2, tam zadam registraci na 2.6, system mi sam priradi druhe ockovani 9.6, podivil jsem se, ze tak brzo, ale budiz, ja hlavne nemuzu prvni pulku cervence.
Oki, odesilam, prichazi notofikacni sms, ze mam 1. davku 2.6., druhou 10.7., presne v polovine me dovolene v cizine.
Ti matlaci nejsou schopni ani udrzet konzistentni informace na webu vs. realita v notifikacni sms.
Tak jsem registraci zrusil, tim se dostavam na konec fronty, cele odznova.
Neskutecny amaterismus a neschopnost.
s druhým termínem se dá pracovat, jen je potřeba to zkusit (automat vygeneruje druhý termín tak, aby se to hodilo do plánů)
I oficiální návod to uvádí - https://koronavirus.mzcr.cz/wp-content/uploads/2021/04/manual_centralni-rezervacni-system_210422.pdf strana 31- buď centrální telefon 1221 nebo to řešit přímo s daným očkovacím místem. Třeba v O2 na přímý osobní dotaz říkali, že změny možné jsou, pokud se ozveme včas.