Hlavní navigace

Reklamace a opravy telefonů s Androidem stojí operátory téměř 2 miliardy dolarů ročně

Redakce

Včera vyšla v internetové verzi britského listu the Guardian informace o jisté studii (firmy WDS) s decentním názvem Zařízení s Androidem přináší skryté náklady na podporu, kde se například píše, že „Navzdory opačným tvrzením [od Google], my věříme, že "roztříštěnost platformy“ („platform fragmentation“ v originále, pozn. hawran) přidává operátorům další náklady: buďto za podporu, nebo za vracená zařízení".

Originální článek o zmiňované studii se s tím nepáře a rovnou v nadpisu oznamuje, že Reklamace zařízení s Androidem stojí operátory 2 miliardy dolarů ročně. Celou studii v pdf formátu lze najít zde.

Asi stojí za úvahu:
Nejde o další, sofistikovanější formu konkurenčního boje?
A pokud je ona studie pravdivá, jak se zachovají operátoři? Google?

PS: Ad pojem „roztříštěnost platformy“, v originále „platform fragmentation“ – můj překlad se mi moc nelíbí, neexistuje nějaký lepší? Mimochodem, zřejmě jde nepřehlédnutelný problém, na dané téma existuje spousta článků, viz třeba:

Angry Birds maker apologizes for Android fragmentation issues
Google to sort out Android platform fragmentation by Gingerbread release
Google addresses Android OS platform fragmentation
Google Admits Android Platform Fragmentation, Vows to Address Problem
http://securi­tymusings.com/ar­ticle/2668/2668

Tato zprávička byla zaslána čtenářem serveru Root.cz pomocí formuláře Přidat zprávičku. Děkujeme!

Našli jste v článku chybu?