Hlavní navigace

Reklamní síť Atlas umí sledovat uživatele napříč zařízeními

Sdílet

Michal Strnad 25. 9. 2014

Reklamní síť Atlas, kterou Facebook přepracoval po odkoupení od Microsoftu, bude umožňovat shromažďovat více dat o uživatelích a přesnější cílení reklam, než je dnes dostupné za pomocí cookies. Nejzajímavější by to mělo být v případě mobilních zařízení, kde má využití cookies na rozdíl od klasických stolních počítačů určitá omezení.

Sledování používající Facebook ID by mělo mimo jiné přinést informace o tom, že uživatel klikl v telefonu na reklamu na nějaký produkt, ale posléze si ho zakoupil na desktopu a vice versa. Podle Wall Street Journalu uvede Facebook tuto reklamní síť do provozu již během příštího týdne.

(Zdroj: The Wall Street Journal)

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.