Tak to naprosto :)
navic, nemuzu si pomoct, ale "spektracka" verze mi dodnes prijde "nejhezci" (podobne Myth na ZX a na Amize - na amize mela moc barev a takova "detinska" grafika ;))
kazdopadne okolo R-TYPE panuje takova ledgenda, ze autori se v patek rozmysleli a v nedeli dodelali posledni 8. level (Zx verze, pro ostatni platformy to pak trvalo ruzne dlouho) :)
no pod xpecka nic takovyho neni, ale pod 98ckama byl takovej loading screen, ze se po stranach mihaly zlute a modre pruhy, tak duverne zname z nahravani her :-)
mel jsem to v kompu par let :-)
kdyby c64 nemelo hw sprajty tak se necape. viz. konverze ze zx v c64 hiresu - dizzy, karnov, atd.. smesne :)
aycko v zx128 ma slusny, jedinecny zvuk. navic dve videoramky, 128kb ramky. a je to demoscenni standard. ale sid ma neco do sebe :) zase na c64 nebyl speaker a nevznikly tam takove 1-bitove skvosty jako napr. veci od tima follina (agent-x 2, chronos, future games).