Hlavní navigace

Soutěž Shop roku 2009 ovládli prodejci parfémů

Kamil Pošvic

Server Heuréka.cz zveřejnil výsledky soutěže Shop roku 2009, kde mohli uživatelé Internetu hodnotit tuzemské internetové obchody. Soutěž byla rozdělena do dvou částí: cena popularity a cena kvality. O ceně popularity mohli rozhodovat všichni uživatelé, kteří se rozhodli v anketě hlasovat. O ceně kvality ovšem měli rozhodovat jen uživatelé, kteří v tomto kalendářním roce aktivně na Internetu nakupovali. V obou částech ankety možná trochu překvapivě vyhráli online prodejci parfémů, což může být do značné míry ovlivněno složením uživatelské komunity kolem serveru Heuréka.cz.

Našli jste v článku chybu?
  • 27. 11. 2009 12:48

    Tomáš Hodboď (neregistrovaný) ---.grepnet.cz

    Díky za zprávičku, ale „ovlivněno složením uživatelské komunity kolem serveru Heuréka.cz“ to opravdu není. V ceně kvality hodnotili jen zákazníci shopů, kteří v daném obchodě opravdu nakoupili. Složení uživatelské komunity na to opravdu vliv nemá. Výsledky dokazují, že vysoce specializované eshopy dokáží nabízet nejlepší služby a mají nejspokojenější zákazníky.