
Od 16. března 2021 se mění podmínky pro používání aplikace LastPass. Společnost LogMeIn, která tohoto pokročilého správce hesel vlastní, na svém blogu oznámila změnu pravidel pro uživatele, kteří používají LastPass zdarma. K dispozici jsou tři plány – zdarma, rodinný a premium.
Pokud se tedy 16. března poprvé přihlásíte do LastPass, bude právě používané zařízení (počítač či mobil) nastaveno jako hlavní a jeho kategorie (mobilní nebo desktopová) nastavena jako jediná možná pro použití aplikace LastPass. Jinými slovy, pokud používáte LastPass jako doplněk v prohlížeči na svém počítači, nebude možné se stejným účtem používat LastPass také na mobilu.
To se samozřejmě netýká placených plánů, ale jen a pouze účtů zdarma. Zároveň s tím bude od 17. května omezena e-mailová podpora pro neplatící uživatele. Společnost LogMeIn si od toho slibuje navýšení počtu platících zákazníků, kterým nabízí službu Premium za 3 dolary nebo případně službu Family za 4 dolary měsíčně.