Herní platforma Steam se z vydavatelského hlediska dočkala jedné významné novinky. Vydavatelé, případně samotní tvůrci her, budou moci pořádat slevové akce podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Dosud museli čekat na speciální výprodejové svátky, případně se s Valve na akcích domluvit individuálně. To bylo běžné například při uvedení nové hry nebo v tzv. týdenních slevách.
Nová možnost je součástí platformy Steamworks a Valve k ní přibalilo ještě sadu statistických a analytických nástrojů, aby vydavatelé mohli úspěšnost slevových akcí monitorovat. Ani dnes však vydavatelé nemají úplně volnou ruku, několik omezení zůstává. Jedná se zejména o maximální délku trvání akce (2 týdny) a minimální časovou prodlevu mezi dvěma akcemi (2 měsíce). Hráčům zase Steam nabízí možnost upozornění, když je jimi vyhlédnutý titul ve slevě.
(Zdroj: Reddit)