Hlavní navigace

Steam umožnil prodejcům her vlastní nastavení slev

28. 2. 2014

Sdílet

Herní platforma Steam se z vydavatelského hlediska dočkala jedné významné novinky. Vydavatelé, případně samotní tvůrci her, budou moci pořádat slevové akce podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Dosud museli čekat na speciální výprodejové svátky, případně se s Valve na akcích domluvit individuálně. To bylo běžné například při uvedení nové hry nebo v tzv. týdenních slevách.

Nová možnost je součástí platformy Steamworks a Valve k ní přibalilo ještě sadu statistických a analytických nástrojů, aby vydavatelé mohli úspěšnost slevových akcí monitorovat. Ani dnes však vydavatelé nemají úplně volnou ruku, několik omezení zůstává. Jedná se zejména o maximální délku trvání akce (2 týdny) a minimální časovou prodlevu mezi dvěma akcemi (2 měsíce). Hráčům zase Steam nabízí možnost upozornění, když je jimi vyhlédnutý titul ve slevě.

(Zdroj: Reddit)

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.