Hlavní navigace

Strategie Linuxu na desktopu

Pavel Chalupa

Na Linux.com vyšla polemika na tvrzení, že Linux nemá žádný marketing. Toto je tvrzení ve starém článku známého novináře Stevena J. Vaughan-Nicholse. Polemika názor vyvrací a porovnává situaci se značkovým a neznačkovým zbožím, kdy tzv. „kupujeme značku“ a přitom obsah produktu je stejný jen s jinou cenou. Carlton Hobbs vidí cestu ve využítí komunikace přes internet a toho, že si lidé o produktu (Linuxu) řeknou mezi sebou. Tam vidí také dosavadní slabiny Linuxu jako produktu, protože stále jsou čas od času potřeba technické znalosti. Měly by se hlavně spojit komunity, které jsou zatím zahleděné vždy do konkrétní distribuce. Měly by se propagovat konkrétní produkty OpenOffice.org, Inkscape, Scribus a co lze s těmito produkty vytvářet, nezávisle na distribuci.

Našli jste v článku chybu?