Vlákno názorů k článku
Todd Howard: Bethesda i nadále s Creation Engine od Pix - Opravdu super když i v multiplayerovém Falloutu 76...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 11. 2018 9:23

    Pix

    Opravdu super když i v multiplayerovém Falloutu 76 je ten samý bug co v F4 kdy je rychlost hry závislá na fps. V jednoduché scéně se zvýší fps ze 40 na 60 a najednou máte o třetinu méně času na míření. V F4 jsem na to měl mod co dynamicky upravoval vzdálenost vykreslování stínů, ale v multiplayeru asi mody nepovolí, že? Byl jsem vždy fanoušek Fallouta, ale F76 si letos nekoupím.

    Přitom mají dostupný naprosto dokonalý engine id Tech, třeba takový Wolfenstein 2 je asi nejlépe optimalizovaná hra co jsem hrál, vypadala nádherně a na RX 480 běžela krásně ve 4k aniž bych musel měnit nastavení.

  • 14. 11. 2018 9:46

    Mike (neregistrovaný)

    Co prosím? Wolfenstein 2 měl tu nejhorší optimalizaci co jsem za posledních 5 let viděl, v některých lokacích to bylo téměř nehratelné jak i při poměrně nízných detailech klesalo FPS. Navíc ve srovnání s Wolfenstein: The New Order měla dvojka mizerný příběh, dialogy byly zdlouhavě nudné a celkově to postrádalo nápad, např absence nových "záporáků".
    Engine id Tech je "možná" super, ale musí se s ním umět pracovat a nepočítat s tím, že každý má doma minimálně GTX1080 Ti.

  • 14. 11. 2018 9:51

    Pix

    Možná vám nestíhal procesor či jiná komponenta, opravu na RX 480, Ryzen 1700 a s freesync monitorem jsem to dohrál ve 4k, celou dobu v 40-60 fps rozsahu mého monitoru. Jedná se asi o jedinou hru kterou mi RX 480 takhle utáhlo.

  • 15. 11. 2018 8:38

    j (neregistrovaný)

    Ono je tam tech bugu mnohem vic, a k tomu naloz naprostych pitomosti. Dival sem se na nejakej sestrih, a trebas to, ze vybijes nejakou lokaci a do 30s je naspawnovana znova, takze ani nestihnes vybrat bedny ...

    Naprosto stejny zustalo nepouzitelny staveni cehokoli, a pak klasika, zcela nepouzitelnej inventar v podobe nekonecnyho seznamu. Tragickej je i vlastni boj, kdyz presto ze stojis metr od cile, tak ho netrefujes. nebo mu tvoje zasahy nic nedelaj.

    Proste jen dalsi pokus neshopny Bethesdy vyrejzovat nejaky ty $$$. Vsak se bez podivat v jakym stavu je i po letech provozu TESo. Do dungeonu se v primetime prakticky nedostanes, protoze proc bys mel. Naprosto bezne se do hry neprihlasis, protoze proste protoc. Zcela bezne ingame zmizej textury, nebo te do nich odfoukne nejakej ten mob, a za unstuck zaplatis pokutu a hodi te to kilometr daleko.

    Navic to i hnusne vypada, porad sem mel pocit ze ti co to natacej maj asi slabej HW a proto toho maj pulku vypnuto, ale nemaj, ono to tak fakt vypada.

  • 15. 11. 2018 10:06

    Pix

    Jako v poslední době jsem dohrál Shadow of the Tomb Raider, na který někteří nadávali jak je špatně optimalizovaný, no mě to běželo nádherně a vypadá to fantasticky, co se týče hratelnosti je to taková moje srdcovka, hrají vyšší ligu než zbytek trhu. Mám rozehraný Assassin's Creed Odyssey na který se opět nadává jak je špatně optimalizovaný, ale vlastně jsem jen omezil mraky, našel správné rozlišení a hra běží nádherně a občas mě naprosto dostane jak nádherné scenérie ten jejich zastaralý engine dokáže vykreslit, opravdu jako fotograf jen koukám a přemýšlím jak tuhle nádheru napodobit. No a pak přijde Bethesda s tímhle...