V posledním čtvrtletí loňského roku měl Twitter 241 milionů měsíčních aktivních uživatelů. Firma to samozřejmě prezentuje jako 30% nárůst oproti předchozímu roku, ale z pohledu na graf je jasné, že nových účtů přibývá poměrně pomalu – od předchozího čtvrtletí to bylo „jen“ 9 milionů (tedy asi 4 %).
Pokud se na toto číslo podíváte v kontextu, jde ale vlastně o úspěch. Když nedávno své výsledky oznámil Facebook, uvedl za stejné období dokonce o něco pomalejší růst (o 39 milionů měsíčních aktivních uživatelů – tedy o cca 3 %).
Nicméně celkové hospodářské výsledky (první, které Twitter publikoval po svém IPO) poslaly jeho akcie směrem k zemi – během několika hodin klesly až o pětinu. Investory totiž zklamala čísla vypovídající o pomalejším růstu počtu uživatelů a jejich aktivitě.
(Zdroj: Lupa.cz)