Hlavní navigace

Univerzální škálování grafických karet je skoro tady

23. 9. 2009

Sdílet

Server PC Perspective přinesl velmi zajímavý a rozsáhlý článek o technologii nazvané HYDRA. Ta kombinuje hardwarové a softwarové řešení a umožní propojení několika grafických karet do jednoho výkonného celku. Podobné řešení je dnes možné u speciálních karet, které dovolují proprietární propojení. HYDRA je ale naprosto nezávislá na použitých grafických kartách, které vůbec nemusejí být stejné a dokonce si nemusejí odpovídat ani generačně.

Speciální čip na základní desce společně s ovladačem dokáže distribuovat jednotlivé operace mezi několik karet téměř bez ztráty výkonu, škálovatelnost je tak téměř lineární. K dispozici jsou už první prototypy funkčního řešení.

(Zdroj: Slashdot)

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor zprávičky

Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. Studoval počítače a média, takže je rozpolcen mezi dva obory. Snaží se dělat obojí, jak nejlépe umí.