Myslím si, že to nie je len v prehliadačoch a ich možnostiach blokovania reklám. Treba objektívne uznať, že medzi používateľmi FF je (zatriaľ) o dosť menej BFU ako medzi používateľmi IE, ktorí bez rozmýšľania kliknú na všetko čo sa im pohne pod kurzorom...
Bolo by zaujimave vidiet aj informacie, z ktorych krajin boli firmy, na ktorych reklamu (ne)bolo kliknute, a ake je rozsirenie Firefoxu v tychto krajinach.
Inak povedane, na co by clovek z Europy, z Ciech klikal na reklamu americkej firmy...
Osobne ceske a slovenske reklamy neblokujem, ostatne ano, pretoze su im aj tak houby platne, az na specialne vynimky nebudem veci z US kupovat. A pri tych vynimkach sa nebudem orientovat webovou reklamou, ale presnejsimi udajmi.
Pokud je druhé věci čtyřikrát více, tak je té první logicky čtyřikrát méně, neboli je jí čtvrtina. Na tom nic špatného nevidím, do záporných čísel se nikdo normální nedostane ;-)
Nikdo dormální tohle nemůže vyslovit.
Další skvělý příklad zpřelámání češtiny je "o 100% méně", ubíráme-li z celku původně přidaných 100%. Viz nedávná perla Radka Johna v diskusi o časopisu pro VZP - "...levnější jsou proto, že my tam máme 140g papír a oni jenom 70g. To znamená, že použili o 100% horší papír!"
Není to vlastně "další skvelý" příklad, ale tentýž - je-li jedné veci o 100% více, je té druhé o 100% méně (podle tvé teorie) ... tedy o těch přidaných 100% ... ani nedokážu tak kravskou tezi správně formulovat.
S přidáváním procent to určitě není stejně jako s násobky.
Je-li a=4b, pak skutečně b=a/4, avšak pokud a=b+100%b=2b, pak b=a/2=a-50%a
A výraz čtyřikrát méně znamená čtvrtinu, v tom nevidím problém.
Podivná mi přijde pouze formulace "více než čtyřikrát méně", neboť tato lze podle mě interpretovat dvěma způsoby.