Zákazníci českého mobilního operátora Vodafone hlásí problémy se sítí. Potvrzuje to i Vodafone na Facebooku: „Momentálně se někteří zákazníci mohou setkat s omezenou kapacitou sítě. Intenzivně pracujeme na nápravě.“ Výpadky jsou zaznamenávány po celé republice, podle všeho jsou problémy pouze s příchozími hovory a odchozí by měly fungovat.
Aktualizováno: Vodafone poslal delší vysvětlení situace na TwitLonger:
„Od 8:40 došlo ke snížení kapacity příchozích hovorů do sítě Vodafone. Mezi 9:00 a 9:50 příchozí hovory do naší sítě nefungovaly vůbec. Krátce před desátou se začala kapacita rychle obnovovat a po desáté hodině se již většina příchozích hovorů do naší sítě uskutečňovala.
Odchozí hovory do jiných sítí probíhají celou dobu bez komplikací. Zákazníci, kteří se mezi 8:40 a 9:50 přemístili na delší vzdálenost, mohli zaznamenat potíže i s datovými a SMS službami. Kapacitu sítě stále navyšujeme, zákazníci už by měli komplikace zaznamenat jen v minimální míře. Pokud u někoho přetrvávají, doporučujeme vypnout a zapnout telefon. Všem, kteří potíže zaznamenali, se velice omlouváme.“
Druhá aktualizace: Vodafone svým významným zákazníkům rozeslal omluvný e-mail, podle kterého už by mělo být vše v pořádku. Naši technici od ranních hodin intenzivně pracovali na nápravě. V současné době jsou již mobilní služby opět funkční. Nyní se provádí detailní analýza s cílem nastavení kontrolních mechanismů, aby se tento druh výpadku neopakoval.