Hlavní navigace

Vodafone začal se spojováním s UPC, zavede společné balíčky a jednu značku

Sdílet

Petr Krčmář
Vodafone

Na jaře loňského roku koupila společnost Vodafone část Liberty Global a s ním i české UPC. Dnešním dnem oficiálně startuje integrace aktivit obou společností. Spojením vznikne společnost s 1,5 milionu domácností v dosahu sítě UPC a 3,9 milionu zákazníků Vodafonu.

Výsledkem bude jediná značka – Vodafone. Okamžik spojení ještě neznamená přímé změny pro zákazníky. Brzy však Vodafone nabídne konvergované balíčky kombinující mobilní služby, pevný internet a kabelovou televizi a zákazníci UPC budou moci využívat také prodejny Vodafonu, říká nový majitel. Firemní klienti, kteří jsou zákazníky jak u UPC, tak Vodafonu, budou zpočátku řešit své služby od Vodafonu prostřednictvím obchodního zástupce Vodafonu a otázky týkající se služeb UPC u svých obchodníků UPC. Tento postup se později zjednoduší a Vodafone bude nabízet společné řešení pod jednou smlouvou a jedním obchodním zástupcem.

Procesem integrace obou firem je pověřeno nové vedení. Zatímco generálním ředitelem zůstává Petr Dvořák, na úrovni viceprezidentů se objevilo nové jméno. Nově zřízenou pozici viceprezidenta pro strategii a integraci bude od 1. srpna 2019 zastávat Petr Procházka, který  působil více než deset let na pozici finančního ředitele ve společnosti UPC Česká republika. V rámci této pozice se významně podílel na integraci české a slovenské pobočky UPC do jedné provozní jednotky. 

(Zdroj: Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?