Společnost Yahoo zveřejnila své čtvrtletní finanční výsledky, jejichž součástí bylo i zajímavé oznámení o spolupráci s konkurenčním Googlem. Ten pro Yahoo bude zajišťovat některé výsledky vyhledávání, např. obrázky. Rovněž ve výsledcích bude zobrazovat své kontextové reklamy, ze kterých bude mít Yahoo podíl. Konkrétní podrobnosti spolupráce zveřejněny nebyly. Hlavní je, že se jedná o neexkluzivní spolupráci.
Dohoda je poměrně zvláštní hlavně proto, že vyhledávání pro Yahoo od roku 2009 zajišťuje Bing společnosti Microsoft. Jejich dohoda trvá až do roku 2019. Uvidíme, jak se Yahoo podaří namixovat vyhledávání ze dvou největších vyhledávačů na světě. V současnosti je firma v takové pozici, že dokáže vydělávat právě na outsourcingu vyhledávání, ale vývoj vlastních řešení už by pro ni profitabilní nebyl.
(Zdroj: Business Insider)