Hlavní navigace

Vyšel Unreal Engine 4.1 s podporou Linuxu

Sdílet

Roman Bořánek 25. 4. 2014

Studio Epic Games vydalo novou verzi Unreal Engine 4.1. Ta přináší zejména podporu několika nových platforem a zařízení. Pro nás je nejzajímavější podpora Linuxu, která je však zatím ve fázi technologické ukázky a binárky pro Linux stejně musíte zkompilovat ve Windows. Zásadní novinkou je rovněž podpora nových konzolí Xbox One a PlayStation 4. Unreal je jedním z nejužívanějších herních enginů, na Wikipedii naleznete dlouhý seznam her, které na něm staví.

(Zdroj: Gaming on Linux)

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 4. 2014 20:46

    anon (neregistrovaný) ---.159.125.91.dyn.plus.net

    hezke, krok spravnym smerem. Az pojede kompletni toolchain na linuxu tak to bude stat za zkousku.

  • 26. 4. 2014 22:20

    mankind_boost (neregistrovaný) ---.242.broadband7.iol.cz

    "binárky pro Linux stejně musíte zkompilovat ve Windows."

    Waaat?

  • 27. 4. 2014 22:43

    Zopper

    No co, engine samotný už poběží na linuxu, ale vývojářské nástroje jsou zatím windows only. Třeba se to změní, třeba ne. Pro mě je tedy podstatné, jestli mi to běží na mém systému. Ne jestli vývojář používá windows, osx, linux, nebo třeba emacs... :P