Nejsem ani Windowsovej ani Linuxovej, ale umím celkem dobře v C#, proto bych celkem rád, kdyby se WP chytlo alespoň na 50%, ale myslím si, že máš naprostou pravdu. M$ bude rád, když se mu do pěti let povede dostat se na 5-10%.
Na druhou stranu s Xboxem se chytli, no možná to bylo protože to u Sony podělali.
No, Američanům by nemělo vadit, že je ta krabice sleduje 24/7 a posílá něco na Internet. Navíc Američané jsou patrioti, proto si raději koupí dražší Xbox než "žluťácký Sony".
A v Evropě se taky najde dost idiotů, kteří si to koupí.
Zažrali se hodně hluboko, jen co je pravda.
Sony by muselo mít o řád lepší nebo o řád levnější konzoli, aby jim natrhli prdel a to mít nebudou.
Popravdě, Xbox One je pro mě zklamáním, ale PlayStation 4 se také nevytáhl. V přímém srovnání mi ale vychází lépe Xbox One. Proč? Protože Kinect. Sony muselo jít s cenou o sto dolarů níže, protože ke konzoli takové příslušenství prostě nemá. PlayStation Move, který má teď integrovaný DualShock 4, je technologie tak o deset let zpátky.
Šmírování? Pakliže rozsah je tak obrovský, obávám se, že to nebude problém jen amerických firem. Navíc nejde jen o „legální šmírování“, ale třeba i o hackování soudruhů z Číny anebo čistou kriminalitu. Jak dlouho Sony tajilo, že mu utekla čísla platebních karet? Jeden za 18, druhý bez dvou za 20. O to horší, že Nintendo si samo kope hrob.
A teď tu o Karkulce :-) Mám obě konzole, takže si troufám srovnávat.
Nezapne? Možná. Ovšem funkcí, které tzv. prodávají, ale lidé je převážně nepoužívají, je plná kdejaká elektronika. Čili reálné uplatnění a hodnotu prodejního argumentu bych nepovažoval za totéž.
Stačí se podívat, jak zabrala předvánoční kampaň se Star Wars pro Kinect. Xbox 360 ovládl přes 60 % předvánočního českého trhu. Přitom tu vedle PS3 je dlouho očekávané Nintendo Wii U a nespočet handheldů.
No, uvidíme co Xbox One. Těch záporů je na něm na můj vkus nějak moc. PS4 mě rovněž moc nezaujal, takže jednu generaci konzol nejspíše přeskočím.
Shodou okolností se občas pohybuji v místech, kde Xbox i s Kinect je.
Mňo, pro normální lidi to není, ale pro dvě malý 6-ti letý holky to je naprostá paráda! NAOPAK MUSÍM ŘÍCT, ŽE TY DVĚ JINAK LÍNÝ HOLKY SE U TOHO HEJBOU, COŽ ZAŘÍDIT JINAK JE VELKÝ PROBLÉM. Tedy z tohoto hlediska je to úžasná záležitost! Pokud se ty holky u toho budou hýbat od 4 do 9-ti let, tak jsou to MIMOŘÁDNĚ DOBŘE INVESTOVANÉ PENÍZE.
Osobně za to dávám M$ palec nahoru.
Ale čuchnout tomu internetu bych tedy nedal ani za zlatý prase.
Cracklou konzolu a cracklý hry, byť třeba legálně koupený, ale žádný net!
Ať si to ukládá na disk co chce, ať si to čmuchá, jak chce, ale odejít to nesmí.
Pardon, v tom vedru jsem zaměnil Eye a Move :-) Já psal o konzolích Xbox 360 a PlayStation 3 (tj. Kinect vs. Move).
Co se Eye týče, tak papírově to zase takový zázrak není. Xbox One + Kinect 2.0 vyjde na 499 €. Kolik má stát nové Eye? 59 €? Asi tak nějak, ne? Podle papírových předpokladů obou zařízení mám tedy celkem jasno, co je předražené webová kamera, ale těším se na praktické zkušenosti.
Zatím se sice nechystám na nákup, ale to neznamená, že si nové konzole přinejmenším nepůjčím na testy, abych si udělal názor nejen podle papírové specifikace, která je často věcí ošidnou.
Jenže Kinect používá time-of-flight sensor, tedy měří dobu letu světla k objektu. To je v principu daleko přesnější metoda, než použití stereoskopické kamery. Výrazně lépe odlišíte osobu od pozadí a odhadnete pozici těla a gesta. Pro ilustraci přesnosti se koukněte na alternativní použití. Kinect pro Xbox One má navíc výrazně vyšší rozlišení.
http://www.youtube.com/watch?v=YH58u_057Ac
http://www.youtube.com/watch?v=7vq-1TiXi3g
Kinect dostal zápis do Guinnessovy kniha rekordů za fastest selling consumer electronics device. Proč? Protože dovede nabídnout víc než jakékoliv jiné ovládání. Místo sezení u televize nebo hry se můžete hýbat. Můžete se třeba učit sebeobranu. Tohle s PS3 neuděláte, a s PS4 asi také ne.
http://www.youtube.com/watch?v=aqSbw5CLwg8
Samozřejmě řada her pro Kinect je pro hard code pařany nepoužitelná. Ale Amíci nemají problém hrát s Kinectem třeba tenis, často hrají jako skupina na párty, případně hrají rodiče s dětmi. Z našeho hlediska trochu úchylné; jim to sedí. Jde o skupinu casual gamers, mimochodem včetně důchodců.
Tím samozřejmě nechci říct, že nemáte pravdu, ta technologie je VELMI zajímavá. Mě osobně nejvíc vadí to šmírování, které mi po kauze PRISM už nikdo nevymluví.
Další využítí Kinectu :-P
http://www.youtube.com/watch?v=KVYxHZ7Pubc
Kinect je poměrně přesný, pokud máte dost světla. Při špatném osvětlení (nebo BTW ostrém světle na kameru) přesnost dost klesá. Ale nový Kinect u Xbox One má výrazně lepší rozlišení i výkon při špatném osvětlení.
Pěkné využití jste nalinkoval :). Ale upřímně: živou přítelkyni technika jen tak nenahradí. I když na druhé straně... Viděl jsem i slečny, které by člověk za techniku ještě rád vyměnil.
Já jsem tu pič-píp- (jinak to ale nazvat nejde) zkoušel, a nechtěl bych to ani zadarmo.
Aby to vůbec nějak mohlo fungovat, musíte konzoli vyčlenit extra velkou místnost a snímač napevno připevnit do ideální pozice. I tak to pak nestojí za nic. Ani děcka to nebaví, čemuž se vůbec nedivím.
Jen doufám, že časem někoho nenapadne, že by všechny hry měli podobné nesmysly používat jako primární ovladače.
Pokud máte na mysli nutnost připojovat se k netu každých 24 hodin, tak to podle mě není technicky tak omezující. Vždyť je skoro každý Xbox připojený k netu už dnes. Samozřejmě existuje malá skupina zákazníků, kteří se připojit prostě nemůžou (někteří lidé v rozvojových zemích, a údajně se MS ozval například člověk pracující na jaderné ponorce). Závažnější je ale nechuť zákazníků se připojovat. A co na to MS?
http://www.bbc.co.uk/news/technology-22980973
Jo, samozřejmě je to reakce na kritiku zákazníků v kombinaci s konkurencí od SONY. Bohužel to ale vypadá, že zároveň zákazníci přijdou třeba o možnost si hry vzájemně půjčovat bez fyzického média.
S designem osobně nemám problém. Je to prostě kus domácí elektroniky, stejně jako receiver nebo bluray player. Cílovou skupinou konzolí dnes už nejsou jen teenageři; je daleko širší, překvapivě včetně důchodců.
Windows’ smartphone sales share remains at 5.6% ... Windows has begun to capture consumers from across the competitor set. Of those who purchased a Windows device in the last year, 42% came from a featurephone device, 25% from another Windows device and 23% from Android. While iOS is similarly effective at capturing Android users and their own users, only 31% came from a featurephone device, showcasing Windows strength in attracting featurephone users.
“But it’s not just about capturing the market that is yet to upgrade. Windows is also seeing success in the younger group. When looking at those who changed device, between 2011 and 2012 Windows was more successful at capturing older consumers aged 50-64. But when looking at those changing now and in the last year, we’re seeing Windows now gaining share among those aged 25-34.” Parlato continues.