Programuje někdo 3D hru postavenou na nějakém modernějším 3D enginu? Myslím něco, co vypadá jako vydané po roce 2000, ne něco z roku 1990. S originálním konceptem...
To by byl pěkný projekt. Určitě by tu dostal nejen finanční podporu :-).
mam za to, ze hra nemusi mat najsupertruperpoprdeli graficke vychytavky, aby zaujala. prave naopak sa vacsinou vrazi kopec usilia do toho, aby hra vyzerala realisticky, pouziju sa vsetky mozne aj nemozne vychytavky enginu grafickej karty a pribeh / hratelnost potom pokulhava.
9z 10tich hier, ktore pouzivali bumpmapovane textury (priekopnikom v ich pouziti bol tusim doom3?) ma vsetky povrchy snad natexturovane tou istou bumpmapou, alebo co, pretoze to vsetko vyzera, ako keby bol kazdy povrch najprv polepeny kuchynskym alobalom a az potom natexturovany. Mozno povrch vyzera komplikovane,ale prijemne rozhodne nie.