Absence pořádného příběhu je bohužel problém drtivé většiny linuxových her - máme spoustu on-line fps, MMORPG, ale hru s pořádným Single-playerem aby člověk pohledal.
Zas na druhou stranu je asi o hodně složitější udělat kvalitní single-player s nějakým příběhem. Navíc drtivá většina uživatelů Linuxu bude mít slušné internetové připojení, a hra s dalšími lidmi má nespornou výhodu v tom, že je mnohem variabilnější (příběh jednou skončí, a booti/NPC regují neustále stejným způsobem, takže dřív či později už bude taková hra relativně nudná)...
Presto ze je ta hra relativne nudna, tak se k singleplayeru her jako Half-life (1 i 2 + datadiska + epizody), Serious Sam, Call of Duty, Vietcong atd atd atd. velmi rad vratim, kdyz je vidim u nekoho nainstalovane na pocitaci (u sebe je radsi nemam, musim se ucit, ne parit ... a navic mi treba na Ubuntu half life 1 blbne :( ). Cili singleplayer a pribeh dela spousty her nezapomenutelnymi. Vemte si treba takovy Max Payne 2, mel naprosto dokonaly strhujici filmovy pribeh, mel bullet time a na u hru se neda zapomenout. A co teprve pribeh Half-life ... chtelo by to singleplyer hry s kvalitnim a nezapomenutelnym pribehem ... hodne by to pomohlo :)