A nie je to uvedene niekde v logoch servra, takze admin si to zistit vie?
Ten accept sa robi preto aby ten kto posiela maily nevedel zistit ze dana schranka existuje. Kedysi to servre odmietali dnes daju ACCEPT na vsetko aj ked neexistuje schranka alebo to cez filter rovno zahodia.
[Palo]
Kvuli retezcovym mailum a jmenovitym, ci obrazkovym spamum (ktere uz ted tezko odchytavaji standardni filtry) jsem zavedl nekolik jednoduchych pravidel pro propousteni emailovych zprav.
1. odesilatel musi byt jeden, prijemce take (vyjimky povoluji rucne)
2. Je-li odesilatelova adresa v seznamu kontaktu (100% shoda)
3. Neplati-li bod 2, mail musi mit validni podpis
Ve vsech ostatnich pripadech - SPAM. pokud do tydne neprevedu jinam bude smazan. A bordelu rapidne ubilo.
Tim nechci rict, ze toto je reseni tohoto problemu, ale ze reseni vzdycky najaka jsou. A nekdy velmi jednoducha.
Myslim, ze v tomto pripade by bylo nejlepsi, aby dana sluzba delala to co dela a tak jak to dela, ale na rpimi pokyn/zadost konkretniho uzivatele. Nekde v nastaveni treba checkbox, ktery tuhle sluzbu zapina/vypina pro konkretniho uzivatele. ti kteri pridali spatnou karmu dejme tomu Parlamentnim listum, nebudou mit problem si ji zapnout.
Nie je stadartnym riesenim ze mta ktore rozosiela podla spamlistu spam by malo byt aktivne odmietnute na strane medzilahleho alebo cieloveho mta? Toto nevyzera na fiter spamlistu ale na filter co tam napisal nejaky amater, ktoremu zrejme vyhovovalo aby to nehlasilo chyby a tym oddialil cas nez sa na to pride...