Na tom podvodnem mailu by mi byl okamzite podezrely hlavne pravopis, a pouzite vyrazy. Pripada mi to jako vyplod nekoho ze zakladni skoly:
"...vsechny nasi klienti..."
"...nejsou tyto data zverejnena..."
"...vsechny nezavisli experti..."
"...mesic boje s frodem..."
"...ochranu pred frodem..."
fraud (kdyz uz) je slovo, ktere se urcite nevyskytne v komunikaci banky se zakaznikem.
Co se tyka pripravy, tak bych rekl, ze neni az takovy problem pripravit dokonalou kopii stranek sporitelny, ci kohokoliv jineho. Proste je stahnete. Spis bych rekl, ze priprava byla odflaknuta, protoze jinak by se po zadani udaju mohl zakaznik presmerovat na skutecne stranky sporitelny, a zakaznik by ani nemusel poznat, ze se prave stal obeti podvodu.
To ukazuje spis na zahranicniho pachatele a text prelozeny s pomoci nejakym cestinu ovladajicim cizincem anebo Cechem, ktery uz je delsi dobu v zahranici. To nejsou preklepy nebo vylozene hrubky, jake udela Cech - ten clovek urcite neumi ani poradne mluvit cesky.
Kdyby tihle zlocinci davali ve skole pri cestine pozor, tak bychom to rozpoznani spamu a phishingu meli asi tezsi ;)