Zanecháme-li emocí, které v nás vyvolala zpráva o třídění reklam, může nám vylézt něco užitečného.
1. Neplatíš-li za prohlížení a čerpání znalostí, neplatíš za práci, kterou (i pro tebe) jiní odvedli. => Reklamy jsou třeba a jsou dobrou věcí, poněvadž nám umožňují bezplatný internet.
2. Kdo zneužívá svého postavení a dovedností k tomu, aby poškozoval nebo obtěžoval druhého, zaslouží opovržení a je možné ho i občanskoprávně stíhat. To je případ agresivích reklam. Co odlišuje agresivní reklamu od zbytku, na to není třeba žádné velké radění, lidé mají smysly na obecné rovině stejné a hranice se tak dá určit dosti snadno — bylo to učiněno za pomoci průzkumu, který článek uvádí.
3. Jestliže se tedy stanovený kodex správné reklamy bude dodržovat, přesněji, agresivita se bude vypínat padni komu padni, bude vše v pořádku. Viz bod č. 1.
Dodatek: Znám výborný doplněk do Google Chrome, který blokuje všechny šmírovací služby (které nepovolíte). Je od Avastu a jmenuje se "Avast Online Security".
:-D
1. Pak je otázka, proč to tam teda dávají veřejně. Mě nikdo při vstupu na stránku neupozorňuje na seznam šmíro webů které doprovázejí to či ono dílo s těmi úžasnými znalostmi a nevyčísluje kolik že to autorovi přinese, protože "za to platím já" tedy jako subjekt p ro reklamu a chci vědět, jestli mě nebere na hůl. A když to umožňuje teda ten bezplatný internet, opravdu si ten kdo odvedl tu práci přijde jenom/"aspoň vubec" na provoz? Protože pokud vydělává víc, tak tvá teze o bezplatnosti neplatí, pokud míň, tak taky ne ....
2. Opravdu? Myslíš že ti ty průzkumy vyjdou stejně např. na Wallstreetu a v Iránu? (Záměrně dosazuji extrémy) Neřekl bych že výsledky budou stejné, možná nebudou stejné ani v Praze a v Mostě ...
3. Pořád je otázka, co je agresivita. Třeba v televizi máš reklamu regulovanou "až to hrůza", dohlíží na to komise, je to vymahatelné a Alzák nám prudí 1/2 národa pravidelně, o velmi **** reklamách hrající to na rodiče přes děti se ani nebavím .....