Vidím trochu rozpor v hodnocení. Např. na games.tiscali.cz dopadlo takto: "Cold War je povedená stealth akce s několika většími i menšími nedostkatky, z nichž nejvážněji srazila hodnocení prakticky nulová různorodost v prostředí misí a nedokonalá umělá inteligence. Po slabším začátku se hra slušně rozjede, nabere spád a na konci od ní budete odcházet s uspokojivým pocitem dobře stráveného času. Ale na to, aby mohla konkurovat absolutní špičce žánru, jí však přeci jen něco schází."... 74 %
Skoro se mi zdá, že v téhle rubrice se hodnotí stylem: "Je to lepší než pacman v textovém režimu, takže to je pro tebe, her chtivý linuxáku, dost dobré".
Normální člověk s Linuxem si dávno koupil konzoli, fanatici musí vzít zavděk pár kravinami ročně. Špičkovou hru si nezahrajou, tak aspoň nemají srovnání.
Ale není třeba truchlit, bude to jen horší. Výroba her je náročná, zvlášť ladění pro různé konfigurace. Výrobci jsou rádi, že zvládnou XBox a PS. Na nějaký Linux, MacOS čas tak jako tak není a s Windows to dopadne velmi brzo podobně.
V prvnim, druhem a tretim odstavci mate pravdu. Tedy krome te konzole, pokud mate kvalitni hardware tak je levnejsi si poridit Windows, na ktere usetrite z her, ktere stoji na konzole zhruba 2x vic. OEM Windows tak stoji jako jedna hra pro konzoli.
Posledni odstavec je mimo. PC s Windows je ohromny trh a ten jen tak vydavatele neopusti. A diky tomu, ze XBOXy jsou jen zakuklene PC tak konverze nebo soucasny vyvoj je pomerne levny.