Že to je naprogramováno v PHP? OK, proč ne? Dobře se to rozšiřuje, upravuje, udržuje.
Ale ta cenová politika mě po ránu docela rozesmála.
Zvednutí počtu uživatelů o 5 vyjde na 20.000, což představuje pár zásahů do tabulek, prostor to zřejmě nezabere žádný...
No a perla na závěr, kdy to jde licencovat "pouze" do 25 uživatelů. Tedy nasazovat CRM do firmy, která má max 25 zamestanců musí být podle všeho docela náročné, protože větší počet už to nezvládá... :)
No, ona vetsina techto systemu je licencovana podle poctu uzivatelu. Po pravde receno podle stejne logiky nainstalovat operacni system na vic pocitacu je taky jenom 'vlozeni jednoho CD do vice mechanik', tak proc za to chtej ty penize. Predpoklada se, ze cim vetsi firma, tim vice ma penez, a take tim vice se ji to vyplati. Rika se tomu diskriminacni cenova politika :-)
vy používáte CRM pouze pro obchodníky? Tak to je opravdu chudý customer management. Copak účetní nemluví se zákazníkem? A když mluví se zákazníkem a řeší s ním nedoplatky faktur, je to někde archivované v CRM, nebo není?
A co šéfové, ti také nemají právo kouknout do CRM?
A když zákazník volá a zvedne to sekretářka a domlouvají třeba schůzku, to to zase napíšete jenom na papírek, či jen formou e-mailu? A sdílení kontaktů?
IMHO by měl mít CRM de-facto každý (vyjma těch co nemají počítač, ala uklízečky).
Skoda, ze se skryvate za NONAME, ale nezbyva mi, nez s Vami souhlasit.
Pri konstrukci funkci jsme se snazili do EPN ANYWARE dat vsechny potrebne funkce, tak aby vyuziti nebylo veci jen jednoho oddeleni, v podobe karikovane Vasim prispevkem. EPN ANYWARE je jednoznacne system pro celou firmu.
Jediny problem takto koncipovanych CRM je off-line klient. Jako cestujici obchodnik potrebuji mit data sebou na notebooku (a nezkousejte vzdaleny pristup, je to drahe, pomale a ne vzdy funguje).
Takze po analyze vsech moznosti jsme nakonec nasadili pro 5 obchodniku Exchange + Outlook, protoze pomer cena / vykon byly pro nas nejlepsi. Coz je smutne, uvedomuji si to a nejsem na to ani trochu pysny :-)
Vidíte, u nás do konce těch 20.000 máme i bez zásahu do tabulek...ó jak je ten svět báječný :)
Licence se v českém právu označuje jako "právo užití", takže z tohoto pohledu je rozdíl, jestli se prodává právo užití 5, 10 či 20 lidem.
Ceník samozřejmě počítá i s více uživateli, pouze naší chybou na příslušné stránce chyběla zmínka o této skutečnosti. Děkuji Vašemu bystrému oku a smyslu pro humor.
Ne všichni to dělají takto. My jsme se cca před rokem vydali formou SaaS (Software as a Service), takže za cenu cca 300,–Kč/měsíc/licenci má zákazník plný komfort CRM služby (vlastní subdoménu, veškeré potřebné licence, hosting, zálohování, hotline, nové verze, …). Žádné bariéry na vstupu žádné na výstupu. Riziko projektu je na dodavateli ( = není to tak, že zaplatíte X tis. za nákup potom X tis. za implementaci a potom čekáte, jestli jste vybrali dobře a vše bude tak jak očekáváte). Navíc platíte pouze za využívané licence – s každým měsícem to tedy může být jinak.
Pokud byste se chtěl podívat na řešený rozsah tak zde:
http://www.bluejet.cz