"..... Netušíme, jak se změnil takt interního procesoru, ale eReading uvádí, že je čtečka třikrát rychlejší. ...."
2. generace = CPU 800 MhZ
viz. http://www.ereading.cz/cs/ctecky-elektronickych-knih
1.generace = CPU 400 MhZ
viz.
http://technet.idnes.cz/test-prvni-ceska-elektronicka-ctecka-zvlada-skoro-vse-ma-ovsem-mouchy-1k8-/tec_technika.aspx?c=A111206_164508_tec_technika_pka
tak hledám 10 rozdílů oproti mé Hanlin Jinke A6 a nacházím pouze jeden vizuální, a to barvu a pak asi silnější procesor. Jinak klávesy, popisky a vše ostatní vypadá stejně :-). Tím ji nehaním, protože pokud je to opravdu Hanlin Jinke, tak je to dobrá volba. Já s ní jsem totiž spokojený (poslední EN firmware). Jen u pdb formátu špatně dělí slova (pro úplnost), u jiných formátů problém není.
hmm, pokud máte A6 a poslední firmware, tak jste šťastný člověk. Mám tu samou už třetí a zase budu posílat na reklamaci. Opačně seřazená adresářová struktura a náhodné vypínání s nepamatování si kde jsem naposledy přestal číst je fakticky fajn. Když nahraju starší firmware zoom, který potřebuji zmizí :) Za ty prachy by byla dobrá, ale museli by doladit firmware. Opravdu, tři firmwary a v každém bug :/
Tak třeba následovně:
a) nepodporuje vůbec čtení periodik
b) nemá integrovaný eshop
c) nemá integrovanou online knihovnu, kde se na jeden klik stáhne automaticky kniha do čtečky
d) do A6 si z žádného webu na jeden klik nepošlete bezdrátově vůbec nic vs. u eReading.cz čtečky takto zašlete všechen content (náhledy, knihy, periodika)
Stačí to?
Zakoupila jsem tuto čtečku a během dvou dnů zamrzla a nešla ani vypnout. Musela jsem ji na opravu poslat až do Zlína, během 10 dnů jsem ji sice měla opravenou zpět, ale závada se během jediného dne používání opakovala. Pak jsem se dočetla na internetu, že stejný problém má se čtečkou eReading second edition více lidí. Patrně nešťastný výrobek, který se budu snažit vrátit. Už jen posílání čtečky poštou do Zlína přijde s pojištěním balíku na dost peněz... O jiné opravně jsem se nikde nedočetla.
Měla jsem ten samý problém. První čtečku (první verzi) jsem si zakoupila asi měsíc po spuštění na trh. Fungovala do prvního nabití, pak zamrzla. Vrátila jsem ji v zákonné 14tidenní lhůtě a trvala na poslání jiné. Poslali, mám ji doma asi rok. Předevčírem zamrzle opět. Takže budu řešit to samé, poslat do Zlína, protože jiná cesta není.
Protože je to evidentně poruchový výrobek (jinak jsem s ní byla spokojená, více než s Kindlem), uvítala bych hooodně rozsáhlou servisní síť.
No, ačkoliv možná ani ne, protože jestli se mi to stane potřetí, vrátím se ke Kindlovi a bude.