Hm, zkusil jsem. Grafika nic moc, ale budiz (ze se neda nastavit gamma korekce je vylozene na piiiip). Pohyb postavy vypada vylozene hnusne neprirozene (beha s roztazenyma nohama).
Hratelnost taky nic moc. Na prvni urovni clovek zabije tak max. krysu, takze v podzemi stoji u kazde tak tri postavy a cekaji az se respawne, aby ji mohli zabit. Postoupit v nejake dovednosti se mi pres precteni manualu nepovedlo a taky jsem nepochopil, jak si mam sehnat nejake penize...
No jo, ono je to porad spis takove zabugovane a herne nevyladene demo :) Spawncamping krys v sewers me taky fakt stve, nejhorsi je ze ty lidi tam cekaji a jen soutezi kdo rychleji klikne, nevim jak je to muze bavit, je to o nicem. Prisery by mely spawnovat na nahodnych pozicich a ne porad na tom samem miste. Penize se ziskavani prodejem koristi, problem bude asi v nevyvazenosti generatoru lootu. Pro postup v urovnich je treba zabit dost potvor a ziskat tak ProgressionPoints, za ty provest training, pak chvili vyuzivat danou vlastnost tak aby se natrenovala .... je to slozite ...
Doporucuji se na to mrknout zase tak za rok ;) bohuzel vyvoj jde dopredu dost pomalu, je toho moc ...
No, zabugovani jsem radsi ani nekomentoval. Trojite nahravani lokaci (tam-zpatky-tam) pri prechodech, povedlo se mi uz vypadnout ze sveta, na jednom miste mi to systematicky pada... Menu je pri kazdem spusteni jinak velike :-)
A taky je mizerna dokumentace - procetl jsem manual a nikde jsem se nedozvedel, co znamena ktera barevna carka u skillu (coz je pro hru dost podstatne).
Jinak, mec stoji cca 200 trianglu a ja mam po asi hodine mlaceni krys tak 33 trianglu.