Vlákno názorů k článku Deset dní s Chrome Web Store od Jirka - Dobrý den, na těch aplikacích mě občas dost štve,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 12. 2010 9:57

    Jirka (neregistrovaný)

    Dobrý den,
    na těch aplikacích mě občas dost štve, že to jsou ve své podstatě pouze flashové aplikace. Příkladem je třeba zde zmiňovaný The Fancy Pants Adventure: World 2. Další blbá věc je to, že na stránce v chrome web store není jakákoliv technická specifikace aplikace (html5/odkaz/flash, velikost instalovaných dat apod.). Souhlasím s autorem, že celý koncept je dost uspěchaný a Google měl být trochu přísnější ohledně toho, co si pustí do svého obchodu. Většina aplikací je nepoužitelný křáp, který jsem po první minutě odinstaloval.

  • 17. 12. 2010 10:39

    pas (neregistrovaný)

    A proč vás to štve, že to jsou flashové aplikace? Flash je pořád nejlepší pro UI většiny her. Dobře udělaná flashová aplikace pro Web Store je vlastně hybridní - využívá maximum z HTML5 (přes ExternalInterface) a pouze UI řeší Flashem. Veškeré výhody sandboxu, atd. tam jsou zachované. Google nezrušil pluginovou architekturu (ani v ChromeOS), což je dobře, můžete si při vývoji vybrat mezi HTML, Flashem nebo NaCl. Pouze s HTML by díru do světa neudělali, chtějí-li fakt všechny typy aplikací dělat jako webové.

  • 18. 12. 2010 9:59

    Jarda_P

    Treba proto, ze Flash je nenazrana krava, navic dost casto derava? Na podobnem HW, jako ten Google notebook, dokaze Flash docela dobre zatizit CPU pri pouhem prehravani filmu, az se chudak dusi. Ten samy film ve VLC zatizi CPU mozna na 10%. Je tohle dobry zaklad pro aplikace?

  • 18. 12. 2010 14:55

    pas (neregistrovaný)

    Ano, je to dobrý základ pro některý typ aplikací, protože jiný základ prostě neexistuje. :)

    Než bude ChromeOS na trhu, tak bude venku Flash Player 10.2 s novým HW renderovaným videem (tzv. stage video), které vám zatíží CPU méně než video v HTML.

    A vývojáři by se místo fňukání měli prostě učit efektivně programovat. Samotná technologie je v pořádku, animace přes SVG nebo HTML Canvas žere více než ekvivalentní animace ve Flashi.

    Na "děravosti" pak s Adobe úspěšně zapracoval přímo Google při integrování Flash Playeru do Chromu.