Nemyslim integraci, myslim tim jen pouhe definovani GWT jako hlavniho frameworku pro vyvoj aplikaci pro Chrome OS ... GWT designer je napr. to po cem vola v clanku p. Strauch s ohledem na nizke graficke citeni vetsi casti coderu. Samozrejme ze Chrome OS je na aplikace z GWT pripraveno a samozrejme ze jde na strane klienta o javascript(Ajax).
Nástrojů jako GWT je zapotřebí jako sůl. Ale bylo by špatné GWT deklarovat jako "jediný správný SDK" pro Chrome. To by byla taková "applovská" cesta a naopak Google se musí vůči tomu vymezit tím, že vlastně nevymýšlí žádnou novou platformu, ale vývojáři můžou použít cokoliv, co znají a ovládají, jakýkoliv framework (klidně i Flash).
Tak jasne, sam nejsem moc priznivcem Applu a obecne nalajnovanych reseni. Presto pak zustavaji zakladni otazky jak sjednotit pristup ke zdrojum informaci u tak rozdilnych technologii (jinak resi prava k lokalnimu FS atd.). Na strane klienta Flash, Ajax, Java applets ... Nerikam deklarovat GWT jako jedinou cestu, jen treba mi prijde ze uz ma google vsechno pro chrome OS vymysleny a proste to tam neni. Napr. pro offline mod existuje pro google apps (vetsinou pouzivaji prave GWT) GEARS engine, ktery by take mohli pouzit. Ja nevim, jentak polemizuju, protoze mam sam zatim z Chrome OS takovej divnej pocit, jak by ho nebylo za co chytit. Vsechno co doted google delal mi prislo ze ma jasnej smer, myslenku a technologicke zazemi, tak doufam ze i timhle spis v budoucnu prekvapi.
Presto vsechno mi ta myslenka prijde fajn a rad si pockam na jeji domyslenejsi podobu.
Gears přece patří minulosti, protože offline režim řeší HTML5 technologie samotné.
Jinak nerozumím tomu "sjednocení přístupu ke zdrojům"... Všechno přece definuje právě HTML5. Např. flashová aplikace také může být v Chrome Web Storu, potažmo v Chrome OS, ovšem aby s tím byla kompatibilní, musí pro offline režim použít HTML5 namísto vlastních prostředků (AIR), atd.