Hlavní navigace

Názory k článku Dlaždice trochu jinak: další widgety pro Awesome

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 16. 10. 2014 11:22

    bez přezdívky

    Dobry den,
    tak jsem take presel na awesome a musim rict, ze se mi dost libi. Jen mam trable s tak trochu pokrocilim widgetem. Chtel bych napriklad mit progressgraph ktery ukazuje pouzity RAM. To neni problem, to je myslim podobne popsano i v tomto clanku. Me by ale zajimalo jak udelam, aby se prakticky pod panelem ukazalo vic informaci (text staci) o pouziti RAM. S vicious nemam problem dolovat tyto data, ale nevim jak udel ten ukazovaci efekt. (rozumi nekdo co chci???). Proste kdyz na to najedu misi, tak se mi ukaze vic informaci, treba jako tady: https://jira.atlassian.com/secure/attachment/40463/mouse-hover.png

    Za "odmenu" vam tady ukazu jeste jeden widget, ktery jsem nasel na netu a trochu predelal. Jedna se o klasickou zmenu layoutu klavesnice. Levim tlacitkem misi si proste zvolite dalsi jazyk. Pravim tlacitkem vam vyjede menu, kde si muzete primo layout zvolit. funguje to vsechno s prikazem "setxbkmap". Pokud chcete nejaky dalsi jazyk, staci ho pridat k "kbdcfg.layout = {"us", ......}", na nic dalsiho uz sahat nemusite. Muzete ovsem nastavit defaultni layout s "kbdcfg.current". Nezapomente pridat widget "kbdcfg.widget" do wiboxu!

    -- { Keyboard map indicator and hanger
    kbdcfg = {}
    kbdcfg.cmd = "setxkbmap"
    kbdcfg.layout = { "us", "de", "cz" , "ru"}
    kbdcfg.current = 1 -- us is our default layout
    kbdcfg.widget = widget({ type = "textbox", align = "right" })
    kbdcfg.widget.text = kbdcfg.layout[kbdcfg­.current]
    kbdcfg.switch = function (sel)
    if (sel == 0 or sel > #(kbdcfg.layout)) then
    kbdcfg.current = kbdcfg.current % #(kbdcfg.layout) + 1
    else
    kbdcfg.current = sel;
    end
    local t = " " .. kbdcfg.layout[kbdcfg­.current] .. " "
    kbdcfg.widget.text = t
    os.execute( kbdcfg.cmd .. t )
    end

    langmenu = { }
    for i, lang in ipairs(kbdcfg­.layout) do
    langmenu[i] = { lang , function () kbdcfg.switch(i) end}
    end
    mylangmenu = awful.menu( { items = langmenu } )

    -- Mouse bindings
    kbdcfg.widget:but­tons(awful.util­.table.join(
    awful.button({ }, 1, function () kbdcfg.switch(0) end),
    awful.button({ }, 3, function () mylangmenu:toggle() end)
    ))
    -- }