ja teda nevim, ale me Half-Life prisel taky docela dost linearni. Nevim v cem je podle tebe tak zasadni rozdil mezi HL a doomem, jsou to vsechno strilecky a tim padem jsou vyplachy mozku uplne vsechny. Clovek ale nekdy proste mozek potrebuje vyplachnout. Takze jestli hledas v 3Dcku nejake vzdelani, tak nevim kdo by se mel zabyvat necim jinym. Krom toho porovnavas Doom3 a Half-Life 2, nebo Doom2 x Half-Life? :)
proste v klidu, to neres. jak uz nekdo psal, neni nad poradny RPG.
Mozna jsem ignorant, nebo milovnik rpg, ale puvodni Half-life mi prisel take jako linearni vyplach mozku, neprichazejici s nicim prilis inovativnim, co se tyce hry (ne modovatelnosti, tam ma nesporne velke zasluhy). Take mi prislo, ze ukolem v Half-life je probehnout kolem nepratel, ci je pobit a dobehnout do cile, coz bych ohodnotil, jako vyplach mozku.
half-life byl naprosto linearni, ale narozdil od dooma mel dobre navrzene mapy takze to nebylo tolik poznat. a i kdyz to byla take jednosmerka prostredi bylo natolik pestre ze jsem si ho s chuti dohral nekolikrat.
btw neskodilo by upozornit jako je v tomto serialu obvykle na technicke problemy. treba ze to poradne nefunguje na ATInach. ze je potreba 32bit barevna hloubka v Xech. a tak podobne.
btw2 termin 'fotak' vymyslel kdysi jeden kamarad - je to konvergentni vyvoj nebo se to rozsirilo ?
To mas pravdu v d3 mohli trosku zvacsit ohradu pri vykonavani roznych ukolov, takto som mal pocit, ze daka vyssia moc drzi na domnou ochranu a postrkuje ma tam kam potrebujem :D Kazdopadne musim povedat, ze d3 sa mi pacil a v dohladnej dobe ho moze prekonat hl2, ale zas porovnavat tieto dve hry je podla mna nemozne, size su obidve FPS, ale kazda z ineho sudka.
btw :: odporucam si pozriet "Half-life Speed Run", za necelu hodinu ten manik presiel hl1 a ze hl1 nebol linearny :D ? ( http://www.e-sports.sk/download/download_show.php?id_kat=2&id_subkat=1&file=117 )
ad technicke problemy - Co se tyka ATI, tak jedine co potrebujes, aby ti D3 fungoval, je instalace posledni verze ovladace fglrx od ATI (aktualni verze 3.14.6). Ten vyzaduje POSIX shared memory. Jinak by tam zadny hacek byt nemel. Sam mam radeon 9100 a problemy nemam (az na vykon, 9100 na D3 moc nestaci).
ad 32bit barevna hloubka - je potreba 24bitova hloubka, ne 32.
Jen bych dodal, ze pokud hledate skutecny linearni vyplach mozku, tak zkuste PAIN KILLER -- v kazdem levelu je treba zabit 100% nepratel a nejblizsi potvoru ukazuje strelka kompasu. Neni potreba nic hledat ani premyslet. Je tam sice asi 5 bossu, kteri se zabijeji jinak, ale je to trivialni.
No to plati pokud nehrajete ten tarot. Ziskavani karet prinasi vic zabavy. Ale na rozdil od Dooma III ma Painkiller zasadni prednosti - mapy jsou variabilni, nepratel je vic, je na ne videt (!), mate prostor k pohybu a vubec celkove je to sviznejsi. Atmosfera mi pripada lepsi nez v Doomovi III, ale to je vec nazoru.