Myslim, ze grafika te hry je vyborna - je v tom pravem funkcionalistickem stylu UNIXovych her - viz treba nethack. Zadne zbytecne textury a podobne nesmysly, ktere jen zbytecne zatezuji hardware. Akorat to roboty bych osobne nahradil necim jeste vice stylizovanym - treba rotujici se jehlan.
Je jen skoda, ze engine je docela bidne naprogramovan - hra byla na mem hardware (VIA C3 666 MHz, neakcelerovane OpenGL) nehratelne pomala, i kdyz ve vyhledu prakticky nic nebylo.
Souhlasim. Kdyz uz nemas zdroje na to, aby ta hra byla hezka ve stejnem smyslu jako wokeni hry, udelej ji funkcionalistickou - kompromis tohohle typu s roboty, kteri nejsou ani funkcionalisticti ani hezci je pitomost.
Neakcelerovane OpenGL je na linuxu pomale vzdycky - Mesa je proste mizerne napsana. Pod wokna existuji rychle neakcelerovane graficke knihovny, ale pod linux bohuzel ne.