Hru jsem zakoupil a dohral. Naposledy jsem se takhle pobavil u Falloutu - neslo to nedohrat :)
Pri hrani jsem vzpomnel i na klasiky jako EOB, Ishar, Dungeon Master (Eschalon ma skvelou alchymii) apod.
HW narocnost plyne z pouzite technologie - BlitzMax, ale zase z toho plyne verze pro 3 OS. A to se vyplati :)
Cena je IMHO primerena. Nikdo nerika, ze indie hry museji byt levne a zpracovani Eschalonu odpovida komercnim hram. Cenu skoro 40 dolaru tzn. 693,-- Kc (za CD se vsemi tremi verzemi) jsem zaplatil rad. BTW v cene je i postovne.
"zpracovani Eschalonu odpovida komercnim hram" - zrovna hraju Oblivion (asi $50 i s dvema datadisky) a nezbyva mi nez rict: NE, opravdu, ale opravdu neodpovida ;) v grafice je to pozadu o vice nez 10 let
oblivion nie je rpg, zahraj si neverwinter nights2 s datadiskom, zaklinaca alebo stalkera.. to uz diablo2 bolo zabavnejsie ako ten benchmarkovaci soft co vydali ako hru
To je uplne jedno ze je Oblivion graficky in, protoze po chvili hrani se z toho stane koncentrovana nuda a stereotyp a nemam jedinej zajem se k nemu vratit. S Eschalonem nesrovnavam, jeste jsem ho nezkusil. Posledni propracovane, zabavne, inteligentni RPG se silnym pribehem byli IMHO Baldur's Gate II a Wizardry 8 ale to uz je hodne davno, bohuzel :(
A zabijet 3x toho samyho padoucha nuda a stereotyp neni? ;-) Krom toho BG ma velmi silne minus v AD&D systemu magie, pro ktery nemam slusnych slov :-/
Na Oblivionu se mi asi nejvic libila pribehova linie Dark Brotherhood, ta byla opravdu stylova ;-) Jedine co by se mu dalo trochu vytknout je diky systemu postupu na levelech nutnost urciteho "managementu rozvoje postavy" a obcas samucelneho trenovani vlastnosti.
Co se tyce pribehu, tak se mi libil ten v KNOTOR I. I to, ze pokud to chcete opravdu hrat za temnou stranu, tak musite ke konci pozabijet velkou cast svych partaku, se kterymi jste do te doby byli nerozlucni pratele. Krasne sithske :-)
Kua, asi budu muset dat kotor1 (dal jsem jen 2). Protoze pokud uz se najde exot, ktery taky nesnasi AD&D magii a jeste ke vsemu se shodnem i na tom ze nucenost planovanyho levelovani zabiji Oblivion, mel bych jeho vkusu verit ;-)))