Nemyslíme. Rozsahy adres jsou propůjčované, takže např. pouze na IČO (či zahraniční obdobu). Jestliže nástupnická organizace (ve vašem příkladu Vodafone) neprokáže, že má oprávněný důvod k převzetí rozsahu (tj. např. 50% obsazení adres zákazníky, jinak posuzovat jako kšeftaření), bez milosti odebrat. A přečíslování? Proč by měla IANA řešit problém zákazníka, který si vybral špatného poskytovatele připojení???
Takže se taky domnívám, že to IANA totálně nezvládla.
Jenže vy si jako zákazníka představujete jen Šárku, Vlaďku, Romana a Tomáše. Těm je samozřejmě výměna adresy za jejich NATem úplně ukradená. Ale zkuste si představit jiný typ zákazníka, jako je velký obchodní řetězec, síť hotelů, krajský úřad včetně poboček nebo další poskytovatel připojení mající za sebou zase tisíce zákazníků. A takových sítí za sebou máte tisíce nebo desetitisíce. Zkuste si představit, že je poprosíte, aby pozítří přeadresovali.
a) Akvizice a nasledna plna integrace zde trvala cca 6 mesicu (kveten - listopad), jakepak zitra?
b) si myslite ze ICT spravuje v korporatu ci obchodnim retezci pokladni? Zrovna cim vetsi entita, tim specializovanejsi lidske zdroje a procesy na tohle maji. Viz priklad zavedeni EET do retezce vs. jednotlivce
Toto se probíralo, v nějaké prezentaci člověka tuším z CZ.NIC nebo odkuď jsem k tomu slyšel vyjádření, že zákaz přeprodávání by způsobil pronajímání adres a bordelu v registrech.
Jednoduše pokud byste nemohl adresy prodat, tak je pronajmete jiné firmě, ale v registru jako vlastník budete uveden vy, což by znamenalo, že by černý trh jen kvetl a nastala totální anarchie.
Je to jako říct si, že protože spousta lidí umírá na alkohol, tak udělám prohibici a zakážu alkohol. Nápad je to pěkný, výsledky jsme viděli.