Když správně udělají backendy, tak se to dá docela minimalizovat. Např. WebGL, optimalizace Gecko pro mobilní GPU, offline slovníky mohou používat nějaké sqlite/nosql API, apod.
Ostatně nevidím nikde napsáno, že by ten smartphone v sobě nemohl mít webový server v nativním kódu.
Chválím snahu multiplatformnosti, ale HTML5+JS je podle mě prostě slepá cesta v oblasti full-blown aplikací. Ale tak něco na zpomalení je potřeba vymyslet, ne? Jinak by nám systémy šlapaly moc rychle a nebyl by důvod uvádět nové výkonnější modely.
Po tom co jsem testoval tohle: http://www.onlive.com/ bych to s tou přenosovou rychlostí neviděl tak černě.
"Hraní stříleček na mobilu je sen každýho hráče :-D To asi nebude zrovna cílová skupina..."
Já nevím, ale stejně počítám, že se to časem vytříbí a zklidní. podle mě tvorba složitějších dokumentů, editace a úprava fotografií, rendering 3D atpd, na smartphonech mi přijde tak trochu drbání se levou nohou za pravím uchem :-D
ZX Spectrum také neměl dost výkonu na 3D hry, a přesto existovaly. Jen se programátoři museli trochu víc snažit, a to je zrovna věc které kódovací opice vyšlechtěné na .NETu a C# nejsou schopné. Holt si budou muset najít povolání lépe odpovídající jejich schopnostem, třeba sklízení banánů :-D
Napisane zbytocne urazlivo, ale v principe suhlasim.
V poslednej dobe pocujem z kazdej strany "takto sa to nerobi" a "to nejde", pretoze "programatori" si zvykli robit vsetko rovnako cez metody uz existujucich objektov a programovanie sa zmenilo na skladanie kociek. Ziadna kreativita, optimalizacia spociva v doporuceni prikupit RAM a CPU a podobne...
Smutne.
Samozrejme, cest vynimkam - nastastie sa stale najdu.