Už se to dá hrát bez kalkulačky v ruce? Když jsem hru hrál, tak se chovala dost nepředvídatelně, hrozně záleželo na vybalancování parametrů vyvíjeného titulu podle zvoleného žánru a to takovým stylem, že nedůležité parametry by neměly být víc jak 20 % (nejlépe 0) a důležité mají být nad 80 %. Když se přidá další členění, tak jediný způsob, jak se udržet nad vodou, je vzít kalkulačku a mrknout na vzorce z wiki: http://gamedevtycoon.wikia.com/wiki/Main_Page Vývojáři slibovali, že dají hráčům nástroje, aby se tento neduh odstranil, aby byla zpětná vazba z interních výpočtů směrem ke hráči. V systému, který měla hra v květnu minulého roku se totiž běžně stávalo, že hodnocení hry v recenzích bylo 9-10, ale nikdo ji nekoupil, protože vnitřní výpočet, který hráč nevidí, vyšel špatně. Je tohle už odstraněné?
Na GDT pro mobilní platformy se asi nemá smysl těšit. Projede na PC byly hrozně nízké (kvůli tomu jsem si hru víceméně koupil) a je to vyvinuté v Monu, což asi taky moc nepomůže.