Ytb agreguje majoritu free video obsahu a za poměrně symbolickou měsíční částku dostaneš navíc obsah bez reklam. Z něčeho ty úložiště a enkodovani 8k videi platit musí. Na druhé straně tu je třeba snad 10 placených VODů s vlastním exkluzivním obsahem a za násobně vyšší částky. Když chtěl přijít někdo další s agregátorem tak se mu vysmáli. Tomu já říkám peklo a v takovém případě vítám monopol. Jestli vědomě sabotuje Firefox, je to hnus a mělo by se to někde rozmaznout.
... Z něčeho ty úložiště a enkodovani 8k videi platit musí. ...
Tomu rozumím, ale normální firma si řekne, že se jí to nevyplatí a přestane s tím, pokud nenajde jiný byznys model...
Další možností by bylo, aby si za upload videa zaplatil jeho tvůrce, ne konzument. Myslím, že by to velmi rychle oddělilo zrno od plev a milióntý prvý pocit z nového iphone v 8k by se prostě autorovi nevyplatil.
Vedome sabotuje Firefox s AdBlockem pri porovnani s Chrome bez AdBlocku. Za AdBlock se povazuje i pi-hole. Nikdo nebude vedome zhorsovat situaci pro zakazniky, kteri prinaseji penize, teda sleduji reklamy.
Vypinejte AdBlock nebo zaplatte predplatne. Cilem YouTube neni "vyhrat", ale udelat pouzivani AdBlocku dost neprijemnym na to, aby lidem stalo za to zvazit zaplaceni predplatneho nebo vypnuti AdBlocku.
Youtube ma 2.1 mld uzivatelu. Kdyz pravidelne rozbijeni AdBlocku zpusobi, ze 1% z nich zaplati predplatne 10$, tak to je 210 milionu dolaru. Za to se da zaplatit team a zustane i na infrastrukturu a odmeny managementu.