Tak jsem ty vysledky konecne nasel, mrknete se na to:
Operace Funkce 1bpp 8bpp 24bpp Přímé zobrazení SetDIBitsToDevice 493 344 47 Změna měřítka StretchDIBits 142 252 128 Horizontální zrcadlení StretchDIBits 17 36 11 Vertikální zrcadlení StretchDIBits 20 51 13 Přímé zobrazení DrawDibDraw 493 344 49 Změna měřítka DrawDibDraw 141 248 208
Je vypsan pocet zobrazeni bitmapy za sekundu na systemu Celeron 900MHZ, 256MB RAM, GeForce MX200, obrazky mely rozliseni 756x287 pixelu. Samozrejme nejpomalejsi je horizontalni zrcadleni, ale i vertikalni je o dost pomalejsi.
Zajimave take je, ze DrawDibDraw() je stejne rychle jako SetDIBitsToDevice(), i kdyz by se podle dokumentace melo jednat o dost rychlejsi funkci.