Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Historie vývoje počítačových her (106. část – herní konzole Sega Saturn) od Logout - Než tu začne osazenstvo bludit o nečtivosti, rád...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 12. 2013 9:05

    Logout

    Než tu začne osazenstvo bludit o nečtivosti, rád bych poděkoval. Seriózní technický článek a navíc o mé nejoblíbenější konzoli, která dle mě zůstala až do konce programátory řádně nevyužita. Holt v půlce 90. let ještě tak moc nefrčelo vícevláknové zpracování čehokoliv, takže tipuju, že půlka her o druhé SH-2 ani nezavadila.

    Měl bych jedinou otázku - jak bylo řešeno čtení proužku s ochranou? Mechanika vždycky zpomalila a pak se zas rozeběhla naplno. V proužku byl lidsky čitelný normální nápis, skenoval se nějak laserem mechaniky, nebo se prostě jen ověřovalo že tam něco je?

  • 5. 12. 2013 11:14

    kvr kvr

    Za mě taky velké plus.

    Myslím, že předchozí díly se trochu zvrhly ve výčet her. Teď se Pavel opět soustředí na popis a využití převratných novinek (ať už zase z hlediska softwarových algoritmů nebo hardware) a IMHO je to o mnoho lepší.

    PS: Tím se nechcu přidat k některým předchozím názorům, že to bylo naprosto nečtivé, jenom porovnávám a tenhle článek mi přijde zajímavější.