Vlákno názorů k článku Historie vývoje počítačových her (61. část - Angband, ADOM, DoomRL a další známé roguelike hry) od legoxx - Nechapem preco autor natahuje inac fajn clanky screenshotmi...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 1. 2013 13:12

    legoxx (neregistrovaný)

    Nechapem preco autor natahuje inac fajn clanky screenshotmi z norton commandera pripadne screenshotmi readme.txt (a pod) suborov ktore su tak ci tak necitatelne a informacne uplne bez hodnoty

  • 17. 1. 2013 13:36

    Pavel Tišnovský
    Zlatý podporovatel

    To neni natahovani (spis jsem tlacen k jejich rozdelovani, coz zatim nedelam :), ale proto, ze si myslim, ze v danem kontextu ma obrazek svuj dobry smysl.

    V tomto clanku je jen jeden "problematicky" screenshot z celkem 53, na nemz je ukazana velmi jednoducha a minimalisticka struktura nainstalovane aplikace, vcetne velikosti spustitelneho souboru, cwsdpmi.exe (to lidem napovi, ze je to skutecne z DJGPP) atd. Proste clovek z toho obrazku dokaze vycist dost udaju (navic je to Volkov Commander, protoze NC jsem si nikdy nekoupil, na rozdil on DN napriklad... :-)

    Jakto ze je to necitelne? Pri rozliseni 640x400 to presne (na pixel) odpovida velikosti pisma 8x16...