Sympatické hry. Zvlášť se SimCity 2000 jsem si vyhrál, i když už to pro mě nebyla taková bomba jako původní SimCity.
Mimochodem, ve skutečnosti se v tomto případě (i ve většině ostatních her) nejedná o isometrické zobrazení, ale o dimetrické, protože v grafickém módu 640x480 není popisovaná velikost úhlu 30 stupňů, ale o něco menší, a v módu 320x200 zase o něco větší.
Já si zase víc vyhrál s SC2000. Ale jedna věc mi na této sérii chybí - hra nemá žádný definovaný cíl a tím i konec. Takže když hráč zvládne řízení města, dojde časem do stavu, kdy zastaví celou plochu, v SC2000 může stavět ty hi-tech budovy, ale to je vše. Končí to tím, že už to hráče přestane bavit.
jojo v SC2000 mě taky limitovala dostupná plocha. Ale zpětně, když se na to podívám ... toho ztracenýho času.... bodejť bych nenarazil na limity, když jse u toho proseděl 100ky hodin.
sranda byla, jak u opravdu velkého města při disaster 486ka nestíhala a třeba rot90 prováděla i 5s
Dneska mám SC2000 na mobilu a už asi rok stavím občas ve frontě v kauflandu město...
TTD má aspoň konec s vyhodnocením v roce 2050. Je otázka, co je optimální stav, ale já už v té době neměl co dělat. Peníze na maximu, což v originálním TTD vedlo k přetečení a krachu do 1/2 roku, v TTD DeLuxe to provizorně ošetřili, takže se nedalo zkrachovat, ale ostatní méně důležité hodnoty přetekly i tak.
Diky za doplneni informaci o promitani. V modu 320x200 byly pixely skutecne vertikalne protazene (nebyly ctvercove), takze uhly nesedi. Ono i ve zminovane hre Castles nebyly sikme hrany presne pod uhlem 45 stupnu, a to ze stejneho duvodu.
U screenshotu to neni tak poznat, protoze emulator mapuje pixely 1:1 a ne zhruba 1:1,2.