Nejlepsi je nechat AI poradne vysilit - jen at si porad posila jednotlivy vozitka, s tim si raketovy veze snadno poradi. Potom udelat poradnou armadu (v sestem levelu dejme tomu 10 tezkych tanku + 3 raketovy na cizi veze) a idealne zboku blitzkrieg na zakladnu AI. Taktika posilat kazdy vozitko co se vyrobi proti protivnikovi nefunguje.
jj to taky funguje (kdyz to umoznuje teren a nepresahne se celkovy pocet budov), ona totiz AI (aspon co jsem vypozoroval) nedokazala zastavit raketovy tanky ve vzdalenosti, kdy uz ty tanky mohly strilet, ale veze jeste ne.
btw to omezeni na celkovy pocet budov je kriticke zejmena v posledni urovni, protoze AI (vsichni tri protivnici) toho ma nastaveneho tolik, ze se neda postavit poradna zakladna, takze se napred musi neco vybourat :D
Tuhle misi jsem 2x dohral bizardni chybou AI. Bohuzel jsem se pokazde dostal do stavu kdy obe strany nemely silu na to vyhrat (doslo koreni). Nicmene se dal vzit harvester, dojet k nepratelske zakladne a objet cizackou budovu Nepratelsti vojacci zkouseli strilet pres ni (coz neslo) cimz ji po case znicili. Pokud byl harvester znicen, automaticky na zakladne pristal novy a jelo se znovu. Takhle si byl nepritel schopen znicit sam celou zakladnu :)