Škoda, že autor vynechal ve svém výzkumu klasické real time námořní hry Harpoon (http://en.wikipedia.org/wiki/Harpoon_%28video_game%29 ) a Great naval Battles (http://en.wikipedia.org/wiki/Great_Naval_Battles ), zejména tedy první díl, který měl i vyloženě strategickou kampaň (další díly byly spíše taktické a moc se nepovedly, ve srovnání s prvním určitě ne).
Ale i tak by měly být zmíněny, protože představují klasický protipól konvenčních RTS a ukazují, že RTS nikdy nemusela být "jen" o tom, že stavím továrny a spamuju pajďuláky a posílám je na opačný konec mapy seč můžu (přeháním, ale snad si rozumíme).
Tak to je dobrá zpráva - budu se těšit!
Jen bych dodal, že zatímco dnes jsou "wargames" jednoznačně "niche" záležitost, tak před 20 - 30 lety tomu bylo jinak a tyto hry byly +/- plnohodnotnou součástí "mainstreamu", k odtržení došlo někdy na přelomu století, poslední hry na toto téma, které měly regulérní mainstreamové ambice, byly Fighting Steel resp. Jane's Fleet Command z přelomu století, ale třeba série Distant Guns/Jutland je už vyloženě minoritní záležitost (o což se ovšem vydatně stará svou poměrně pitomou prodejní politikou i jejich distributor, ale to by bylo na samostatnou diskuzi).