Vlákno názorů k článku Historie vývoje počítačových her (9.část - hry pro konzoli Atari 2600 uložené ve 2048 bajtech) od me - > Ovšem při čtení některých soudobých recenzí, v...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 1. 2012 12:25

    me (neregistrovaný)

    > Ovšem při čtení některých soudobých recenzí, v nichž se autoři ušklíbají nad počítači „s pouhým jedním gigabajtem paměti“

    Ale autori recenzi nemohou za to, jake se dnes pisou aplikace. Mam notebook s 1GB ram a je to skutecne tragedie, ani k brouzdani po webu se uz prilis nehodi. Lidska prace je draha, aplikace slozite, HW je levny a bezni uzivatele pozaduji pozlatko (hezky vypadajici apliakce, OS, WWW stranky, atd). Jak rikalal jeden muj nadrizeny, "kdyz system nefunguje, at aspon hezky vypada..."

  • 6. 1. 2012 13:31

    Pavel Tišnovský
    Zlatý podporovatel

    V pohode, ja to taky nijak nekritizoval (protoze sam mnohdy na kazdy bajt nehledim). Jenom me v teto souvislosti napadlo, ze by ctenare mohlo zajimat, ze i do "pitomych" dvou kilobajtu je mozne nacpat zajimavou hru (nebo i demicko).