Názory k článku ISP Admin aneb vše pod kontrolou

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 7. 2009 10:22

    Jirka (neregistrovaný)

    Zdravím Vás,
    již rok používám ISPAdmin ve své síti. Tento projekt je bezvadný nápad, ale realizace trochu pokulhává. ISPAdmin disponuje velkou spoustou funkcí, ale pozor na maličkosti, které mohou uživatele tohoto systému dost naštvat. Příkladem za všechny je faktura, která v systému je pro editaci celkem v pořádku, ale export do PDF naseká občas i jiné položky, ale hlavně jsem měl problémy s tím, že cena s DPH je nižší nežli cena bez DPH; DPH bylo na faktuře jako ZÁPORNÁ hodnota, což nechápu vůbec. Dále se občas stane, že při změně nastavení routeru se v kartě routeru při znovunačtení formuláře přepisují naprosto jiné hodnoty jako např do pole GPS souřadnice se uvede „admin“ a tak podobně, takže pokud změníte závislost na jiném routeru (potřeba pro Nagios), tak bacha – změní se nastavení SSH jména i hesla a tak podobně. Těch chybiček je spousta, další jsou např. grafy s odezvami na klientské zařízení: klient za routerem X má nižší latence než jsou na router X, což je technicky vyloučené. Dále je nutné brát s rezervou funkce v systému obsažené – jako např SNMP dohled nad zařízeními. Tato funkce v systému je již přibližně půl roku, ale nechodí. Nebudu dále rozepisovat chybky, nemá to smysl. Důležité je, že nemám prakticky žádnou možnost reklamace, protože odpovědi z technické podpory jsou stále ve smyslu „Tento modul je odladěn a chodí bez problémů“… Nevím jak teď, ale před nákupem bych si již dnes nechal sepsat smlouvu o poskytování služeb s jistou technickou specifikací a informací o odpovědnosti za funkčnost a sankce za chyby nasekané systémem ISPAdmin… Jinak dobrý nápad, který pokud chodí zrovna OK, tak je vynikající!!

  • 13. 8. 2009 8:56

    Ladislav Geppert, NET Service Solution, s.r.o. (neregistrovaný)

    Dobrý den, dovolte, abych jménem firmy reagoval na některé Vaše připomíky.

    …export do PDF naseká občas i jiné položky…
    U exportu faktur do formátu PDF nemáme nahlášeny žádné chyby.

    …DPH bylo na faktuře jako ZÁPORNÁ hodnota…

    Stejně tak nebyly nikdy reportovány žádné konfliktní přepočty DPH.

    …při znovunačtení formuláře přepisují naprosto jiné hodnoty…
    Co se týče nežádoucích změn hodnot v některých formulářových prvcích (zejména hesel), vězte, že problém není způsoben chybou v systému, ale na vině je automatické doplňování hesel prohlížeče Firefox, po vypnutí této funkce bude vše fungovat korektně.

    …klient za routerem X má nižší latence než jsou na router X…
    Z důvodu nižší zátěže se na klienty posíla kratší ping, než na routery.

    …SNMP dohled nad zařízeními…
    Pro routery Mikrotik a Linux, SNMP dohled funguje zcela správně. SNMP OID šablony, určené pro vyčítaní informací z jiných zařízení jsou stále ve vývoji, nahlaste nám prosím konkrétní problém, aby jsme mohli provést požadované úpravy.

    …nemám prakticky žádnou možnost reklamace…
    V případě, kdyby se vyskytla nějaká kritická chyba, která by Vám způsobila škodu, nebo nefunkčnost systému, zaviněná naší stranou by bylo samozřejmě možné reklamaci uplatňovat. Jakékoli problémy související se systémem ISPadmin můžete samozřejmě konzultovat s naší technickou podporou.
    info@ispadmin.eu
    Tel: +420 212 220 480

    Problémy, které zde zmiňujete bývají ve většině případu pouze individuální potíže jedotlivých ISP, které lze řešit pomocí telefonického či emailového dotazu. V současné době systém ISPadmin využívají téměř dvě stovky providerů, tudíš by se Vámi zmiňované chyby musely projevit i u jiných klientů. Pokud tomu tak není, opravdu považujeme moduly za odladěné. S takto širokou základnou zákazníků si samostaně nemůžeme dovolit ponechat žádné systémové bugy nevyřešené. Jednotlivé problémy konkrétních provideru se pak řeší individiálně v rámci našich možností.

    Jako každý zákazník můžete reportováním podobných problémů pomoci zdokonalit náš systém a ovlivnit vývoj nových funkcí dle Vašich požadavků.

    I přes všechny zmíněné potíže si vážíme Vašeho pozitivního názoru o přínosu systému ISPadmin pro poskytovatele internétového připojení a věříme, že budete i dadále využívat naše služby.

    S přáním pěkného dne,
    Ladislav Geppert

  • 4. 5. 2011 2:05

    Martin (neregistrovaný)

    Zdravim,
    koukam na tuto debatu a musim se opravdu smat, VSE JE PRESNE DLE VYJADRENI p. JIRKY, SERVIS MIZERNY, zatloukate, zatloukate, obvinujete zakaznika a delate z neho hlupce pripadne radeji prestanete komunikovat vubec. PLNE SE JAKO ISP STOTOZNUJI S PANEM JIRKOU!!! Bacha na pany od ISP, pred koupi SLIBY, po koupi, CHYBY!

  • 4. 2. 2012 12:21

    nespokojenyISP (neregistrovaný)

    ISP admin máme skoro od začátku jeho komerčního spuštění. Určitě dobrý nápad. Podpora je ale veškrá ŽÁDNÁ. Arogantní tvrzení pana Sýse jsou vždy stejné.
    1) je to vlasnost systému, i když prokazatelně ISPadmin má chybu.
    2) Za vše může Mikrotik, a td
    3) zkuste iomport do Pohody, přes půl roku řešíme a po půl roce si teprve podpora přečte naše připomínky. Do té doby se neřeší.
    4) Nepočítejte s nějakou vstřícností, podporou pomocí. Vy jste pro pana Sýse hlupák, který má vše špatné a oni jsou Kingové, kteří za nic nemohou. Jsou to ubohá jednání z jejich strany podporovaná ještě slabšími a ubohými námitkami. Není to jednání, pouze z jejich strany opakování neustále stejných nepodložených argumentů. Při komunikaci raději ztratí čas s popisem , jak jste holupý, jak Vaše síť je špatná a pod.

    Máme zaplacenu plnou nejvyšší podporu za 6tis měsíčně!!!!!

    Pro podporu našeho tvrzení můžeme zveřejnit komunikaci pana Sýse.

    Pokud panu Sýsovi nezaplatíte s tím, že Vám tuto podporu neposkytuje v požadované kvalitě a rychlosti, okamžitě vyhrožuje silou, pozastavením této podpory!!!

    Po roce, kdy jsme panu Sýsovi zaplatili 72000,-Kč se s námi nebaví a jedná stejně jako bychom žádnou podporu neměli. A nemáte odvolání. Dodnes není vše vyřešeno a pan Sýs již nekomunikuje.

    Je to smutné, a škoda takto dobrý nápad pohřbýt. Přitom by stačilo pouze být slušný a komunikovat!

  • 18. 8. 2009 13:03

    Petr. (neregistrovaný)

    Dobrý den, mám podobné zkušenosti které popisuje Jirka. Jen bych k nim dodal ještě jednu zkušenost s realizací kde platí 100% pořekadlo pro firmu p. Sýse „Když ptáčka lapají vesele mu zpívají“.

  • 30. 6. 2010 0:49

    Fialanet (neregistrovaný)

    V naší síti je tento systém nasazen již více než několik let a nemohu si jej vynachválit, veškeré dotazy byly vždy řešeny v co nejkratší době…mohu jen doporučit http://www.fialanet.cz/ Fiala

  • 10. 7. 2010 14:53

    Karel (neregistrovaný)

    Bohužel toto platí ve všem výše popsaném. Pan Sýs má nové pořekadlo, každá námi, zákazníky raportovaná závada, je „Vlastnost systému“. Dále v žádném případě nepočítejte s nějakou technickou podporou. Ta je na zamrzké úrovni, tedy žádná. V současnosti pan Sýs přesvědčuje své zákazníky, ža vše je jejich chyba, ostatní provideří nic takového nepožadují a jste jediný, kdo má tyto problémy. Momentálně jsme již v jednání s jinýmí slušnějšími dodavateli systému, kteří budou technickou podporu brát vážně. Škoda, nápad byl dobrý, realizace bohužel mizerná, podpora a vstřícnost žádná.

  • 3. 8. 2010 8:33

    Jiří Váňa (neregistrovaný)

    Na adrese www.isp-admin.cz je nově k dispozici diskuze o některých tématech. Myslím, že je to užitečné, najdou se tam informace od ostatních uživatelů. Mě třeba se tam podařilo získat info o problému se zálohováním routerů.
    Zkuste, uvidíte.
    J.V.

  • 1. 9. 2010 10:21

    Milan (neregistrovaný)

    s tímto komentářem se naprosto ztotožňuji.
    V současné době také uvažujeme o alternativě, ale na nic co by mě zaujalo jsem zatím nenarazil, pokud již máte alternativu, dejte sem prosím odkaz či kontakt, díky

  • 23. 6. 2013 9:08

    Vladimír Cejvik Bílek

    Zdravím,
    reakce jsou smíšené, hodně ISP co znám má implementováno třeba jen část. Systém také trochu dozrál. Pro pořádek ještě uvádím http://mikrobill.com/cs/, více na https://ispforum.cz/viewtopic.php?f=56&t=9048

  • 18. 4. 2015 22:30

    jonatan (neregistrovaný)

    ... keby ste vyvijali system ktory ma 500 instalacii, 500tisic spravovanych zakaznikov, inkasoval by ste kazdy mesiac par miilonov za support, a vedel by ste ze kazdemu z tychto zakaznikov sa bude ku*va tazko migrovat niekde prec, mozno by ste tiez na to hadzal bobek. Pana Sysa som mal moznost zazit na par prezentaciach a je to majster sveta, mozete byt radi ze je ochotny znizit sa k vam nehodnym smradom aspon tak, ze vam dal cislo uctu. Keby som mal na jednej z akcii este o dve piva viac, za par jeho vyrokov by som ho tam umlatil zidli...